Subject: Re: FW: Pargi tee 2, koikküla
From: "Rainer Sinikas" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: "Kadi Roots" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:52:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume tuleohutus tõendit sotsiaalkindlustusametile. Ja tõendit palume Valga 
abikeskuse nimele.

Lugupidamisega
Raine

On Wed, 9. Oct 2024 at 18:07, Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Palume auditit valga abikeskus mtü nimele

Terv
Rainer

On Tue, 8. Oct 2024 at 14:05, Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere
Ok olen siis 13:30 kohal

On Tue, 8. Oct 2024 at 13:42, Kadi Roots <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Muudan paikvaatluse aega, kuna enne lõunat olen ikkagi hõivatud. Kohtume 
Koikkülas homme kell 13.30.

Kadi Roots

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 512 0404

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee/>

http://www.facebook.com/paasteamet

From: Kadi Roots
Sent: Tuesday, October 8, 2024 1:17 PM
To: 'Rainer Sinikas' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pargi tee 2, koikküla

Tere

Kohtume homme kell 10.30. Koikkülas.

Lugupidamisega

Kadi Roots

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 512 0404

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee/>

http://www.facebook.com/paasteamet

From: Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 10:24 AM
To: Kadi Roots <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pargi tee 2, koikküla

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Paneme kirja teele.

Kuna ise koguaeg seal kohapeal ei ole siis oleks hea teada mis kellast olete 
tulemas, et teaksin ka kohal olla.

Terv

Rainer

On Tue, 8. Oct 2024 at 10:10, Kadi Roots <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Palun saatke  <mailto:[email-masked]> [email-masked] vabas vormis avaldus 
tõendi väljastamiseks. Avalduses peab olema märgitud, mis asutusele tõendit 
vaja esitada on, mis eesmärgil te hoonet kasutama hakkate ja ära peab olema 
ka märgitud ettevõtte/asutuse nimi. Võte minu CC panna.

Lugupidamisega

Kadi Roots

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 512 0404

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee/>

http://www.facebook.com/paasteamet

From: Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 7, 2024 8:38 PM
To: Kadi Roots <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pargi tee 2, koikküla

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Selline oli sisu:

Tervist Kadi

Telefonitsi suhtlesime et tuleksite 30.09 tegema kontrolli, kuid me ei saa 
oma asjadega valmis selleks ajaks.. paluksin Teil tulla kas 8.10 või 9.10

On Mon, 7. Oct 2024 at 20:26, Kadi Roots <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Ja mis selle sisu oli? Kas sama mis mulle tuli?

Kadi Roots

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 512 0404

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee/>

http://www.facebook.com/paasteamet

From: Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 7, 2024 8:25 PM
To: Kadi Roots <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pargi tee 2, koikküla

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Ja saatsin sinna vabas vormis nagu Teilegi

Rainer

On Mon, 7. Oct 2024 at 20:21, Kadi Roots <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Suhtlen homme peainspektoriga selle tõendi osas. Kas olete [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  aadressile saatnud taotluse PäA tõendi 
väljastamiseks, nagu juttu oli?

Saaksin kolmapäeval tulla paikvaatlust tegema.

Kadi Roots

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 512 0404

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee/>

http://www.facebook.com/paasteamet

From: Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 7, 2024 5:14 PM
To: Kadi Roots <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pargi tee 2, koikküla

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist Kadi,

Olete millal tulemas siis tean arvestada

Rainer

On Thu, 26. Sep 2024 at 10:38, Rainer Sinikas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tervist Kadi

Telefonitsi suhtlesime et tuleksite 30.09 tegema kontrolli, kuid me ei saa 
oma asjadega valmis selleks ajaks.. paluksin Teil tulla kas 8.10 või 9.10

Terv

Rainer

53077847